• +359 888875594
  • 2347 с. Кладница, к-с Делта Хил, ул. София 86
  • office@tradein.bg




2019 RAM Sport 1500 5.7L V8


Не ни пипайте класиките, ако не знаете какво правите! Dodge RAM e класика и спокойно можем да го наречем национален герой, който задвижва Щатите от десетилетия. Напълно очаквано доста хора бяха притеснени как ще еволюира моделът, включително и ние. Dodge допоследно държаха стария си дизайн, докато конкурентните производители преминаха към модерен, безличен и в някои случаи абсолютно посредствен. Част от любимите ни марки се превърнаха в поредното копие на скучни азиатски джипове. Dodge преминаха в бъдещето със стил и увереност! На първо време - избий си от ума Dodge RAM името. Марката вече е RAM, а конкретният модел - 1500 с разновидност SPORT Crew Cab (има и 2500, който е работен heavy duty пикап, направен специално за теглене). Респективно почти всичко в RAM е ново чак до футуристичната емблема с ръбове. Ще ни липсва ли хромираният кръст на решетката? Честно казано доста се притеснявахме дали RAM няма да се превърне в незабележимо подобие на Toyota, но когато 1500 Sport пристигна в България бяхме във възторг. Това е най-добре изглеждащият пикап според нас към днешна дата. Красив, впечатляващ и особено стилен в този изцяло черен вариант. Дотук добре - екстериорът ни спечели, но какво мислим за едно от слабите места при конкурентните марки, а именно и интериора? Без никакво колебание - най-добрият интериор в този клас! RAM съчетава лукс и практичност. На няколко крачки от него сме паркирали последен модел Cadillac Escalade с високо ниво на оборудване. Слизаме от Escalade и се качваме в RAM Sport, като със задоволство установяваме, че нищо не ни липсва. Имай предвид, че RAM не е автомобил от клипове на рапъри, а машина, която е основно използвана за служебни цели и пренасяне/теглене на товари. Имаше времена, в които единственият лукс при пикапите бяха кожените седалки. Сега съвсем спокойно можеш да носиш обзавеждане за детска стая в товарното отделение, а в купето да возиш 4-ма в пълен комфорт. Нивото на оборудване се конкурира с Escalade, нещо което не би трябвало да очакваме от RAM, но е факт. Общо взето каквото се сетиш - има го. Какво значи "SPORT" при пикап с такива размери. Означава, че 5.7L Hemi V8 моторът с 400 конски сили (който можеш да намериш в Challenger, Durango и Charger) съвсем спокойно може да превърти задните гуми в режим 2WD. RAM реве и се усуква, когато го натиснеш, а любимата ни ZF-8 скоростна кутия променя спокойния си характер подобаващо в режим Sport - агресивни смени на предавките, по-високи обороти и всичко останало. Ние лично си харесваме RAM в стандартния режим на 4WD - тих и комфортен на магистралата, готов да отприщи нютонметрите при кикдаун. Не си купуваш RAM за гонки, а за товаримост и практичност, доколкото може да е практичен пикап с размерите на ученически автобус. Между другото свиквай да срещаш учудените погледи на шофьори на камиони и автобуси, докато ги подминаваш в масивния си и висок чудовищен джип - чувстваш се безсмъртен. Тук пикапът е в собствена лига - огромен товарен отсег с покривало и задна врата за разтоварване, която вече не пада рязко, а се спуска плавно. Ще ни липсва доброто старо мъжкарско време, в което блъскахме задни врати на пикапи и се чувствахме като герои от Командо. С интериора положението е сходно - отделения за багаж и аксесоари на абсолютно всички места - по вратите, под седалки, на таблото, отделения за документи, стойки за телефони, двойни жабки, огромна централна конзола - абе можеш спокойно да живееш в него! Ако пък не ти стига мястото в него, можеш да теглиш каравана - RAM е перфектно пригоден за това, никога не е било по-лесно. RAM не просто оправда очакванията ни, а направо ги надмина. С гордост го приветстваме в нашия автопарк и без никакво колебание ти го препоръчваме!